کنید و صفحاتی را که به وضوح و دقیقا محتوای شما را توصیف می کنند بنویسید. اطمینان حاصل کنید که تيتر عناصر و ویژگی های اسم های شما توصیفی و دقیق هستند. یک جنبه مهم جستجوگرها، ساختن وب سایت شما برای هر دو کاربر و موتورهای جستجوگر است. اگر چه موتورهای جستجو به طور فزاینده پیچیده شده اند، اما همچنان نمی توانند یک صفحه وب را ببینند و درک کنند. سئو به موتورها کمک می کند تا در مورد هر یک از صفحات مورد نظر و چگونگی آن برای کاربران مفید باشد.

اطمینان حاصل کنید که محتوای شما دیده می شود

بدست آوردن جزئیات فنی وب سایت سازگار با موتورهای جستجو صحیح است، شما همچنین باید محتوای خود را به بازار عرضه کنید. موتورهای خودشان هیچ فرمولی برای ارزیابی کیفیت محتوای وب ندارند. در عوض، تکنولوژی جستجو بر پایه معیارهای مرتبط و با اهمیت است و این معیارها را با ردیابی آنچه مردم انجام می دهند اندازه گیری می کند بنابراین، شما نمیتوانید فقط یک وب سایت کامل ایجاد کنید و محتوای عالی را بنویسید؛ شما همچنین باید این مطلب را به اشتراک بگذارید و درباره آن صحبت کنید.

تغييرات الگوريتمهای موتور جستجو و سئو

هنگامی که بازاریابی جستجو در اواسط دهه 1990 آغاز شد، تگ متا کلمات کلیدی به طور منظم از تاکتیک های لازم برای رتبه خوب بود. در سال 2004، لينک های پیوند با متن ، خرید انبوه لینک ها، گرفتن بک لينک از هر وب سايتی و در سال 2011، بازاریابی رسانه های اجتماعی و جستجوی عمودی، روش های اصلی برای انجام بهینه سازی موتورهای جستجو هستند. موتورهای جستجو الگوریتم های خود را با این تکامل هماهنگ کرده اند، بنابراین بسیاری از تاکتیک هایی که در سال 2004 کار می کردند می توانند امروز به وب سايت شما آسیب برسانند.

آینده نامعلوم است، اما در جهان جستجو، تغییر دائمی است. به همین دلیل، بازاریابی جستجو برای کسانی که مایل به حفظ رقابت در فضای اينترنت هستند، همچنان یک اولویت است. برخی ادعا می کنند که سئو تاثيری ندارد همانطور که می بینیم، نیازی به دفاع وجود ندارد جز منطق ساده، وب سایت ها برای توجه و جایگذاری در موتورهای جستجو رقابت می کنند و کسانی که  دانش و تجربه کافی برای بهبود رتبه بندی وب سایت خود را دارند، مزایای افزایش ترافیک و دید را دریافت می کنند.

بطور کلی اهداف سئو سایت را می توان بصورت زیر خلاصه نمود:

  • بهینه سازی سایت
  • افزایش ورودی گوگل
  • افزایش بازدید سایت
  • افزایش پیج رنک گوگل
  • تبديل شدن شما به يک برند
  • افزایش ترافیک وب سايت
  • بالا رفتن رتبه وب سايت در نتایج موتور جستجو
  • افزایش فروش محصولات
  • قدرتمندترين ابزار تبليغات در اينترنت
  • بازاریابی اینترنتی
  • ایمیل مارکتینگ

سئو داخل صفحه

اين بخش به حرفه ای بودن طراحی سايت شما مربوط می شود كه شامل طراحی صفحات و برگه و ارتباط آنها باهم لينک سازی و كد نويسی های استاندارد رعايت اصول محتوا و دسته بندی ها سرعت باز شدن صفحات كه به مقدار حجم آنها بستگی دارد امنيت وب سايت نوع سرور و هاست شما بروز بودن و اختصاصی بودن مقالات و خيلی موارد ديگر كه كارشناسان ما طی آموزش هایی كه برای شما برگزار ميكنند به شما خواهند گفت ما كليه ای اين استاندرادها را در طراحی برای شما انجام خواهيم داد.

سئو خارج صفحه

در سئو بيرون صفحه كه بعد از طراحی وب سايت شما و با يک قرارداد سئو كه با شما بسته ميشود انجام ميگيرد كه شامل لینک سازی، تولید مختوا، بازاریابی اینترنتی ، تبليغات در سايت های معتبر ، رپورتاژ آگهی و خيلی موارد ديگر كه كارشناسان ما اين كار برای شما انجام ميدهند، وب سايت شما زمانی بهترين رتبه در موتورهای جستجوی و افزایش پیج رنک گوگل را خواهد داشت كه هر دو سئو و بهینه سازی وب سایت داخلی و خارجی را انجام داده باشيد.

هزینه و زمان سئو کردن سایت

نمی توان برای سئو سازی همه سایت ها یک هزینه و زمان مشخص را تعیین کرد, بهترین روش برای بدست آوردن این موضوع بررسی سایت توسط کارشناس است. خوشبختانه این امر توسط تیم سئو سازی نوین وب سایت انجام می شود, شما می توانید فرم انتهای صفحه را تکمیل و درخواست بررسی سئو کنید.

آموزش سئو کردن مطالب

برای اینکه بتوانید بر روی کلمات کلیدی خود در جایگاه مناسبی قرار بگیرید, نیاز به آموزش سئو سازی مطالب خود دارید. آموزش سئو کردن مطالب تنها برای سایت هایی که سئو سازی آنها توسط تیم نوین وب سایت انجام شده باشد داده می شود.

  • 2