بهینه سازی برای موتورهای جستجو یا سئو، یک روند از بهینه سازی سایت است که میزان نمایش شما را با جستجوی ارگانیک بالاتر می برد. رتبه بندی بالاتر برای بخش های جستجویی که با عبارت کلمات کلیدی آن را می شناسیم، بازدید از سایت شما را بالاتر می برد و مخاطبان واقعی بیشتری را به سمت سایت شما هدایت می کند.  به عبارت ساده تر، بهینه سازی سایت به شما اجازه می دهد که ارتباط بین جستجوهای آنها و محصولات و خدمات شما برقرار شود و آنها را به سمت مشتری شدن بکشاند. به عنوان مدیر یک کسب و کار، شما به یک نقشه برای تبلیغات تجارت خود و جذب مخاطبان بیشتر نیاز دارید. اگر تا به امروز به بازاریابی خارجی اهمیت می دادید، باید به شما بگوییم که سئو از جمله سئوی داخلی و خارجی هم باید بخشی از نقشه شما باشد و در این مقاله از سیب دیتا فقط چند تا از این دلایل را مطرح می کنیم:

بهینه سازی سایت با کلمات کلیدی

افرادی که با سئو به سمت سایت شما هدایت می شوند، درصدی نزدیک به ۱۵% درصد دارند که ۱۲% بیشتر از نرخ تبدیل از طریق ورودی بازاریابی خارجی است! طبق بررسی های اخیری که توسط Hubspot انجام شده است، فقط ۹% تجارت ها از بازاریابی خارجی با سئو در سایت استفاده می کنند، در بازگشت سرمایه شکست خورده اند. اگر بهینه سازی سایت روی ۹۱ درصد از این تجارت ها جواب داده است، پس احتمال زیاد روی کسب و کار شما هم جواب خواهد داد.

نوشتن وبلاگ یکی از منابع دریافت ورودی و دریافت بازدید کننده به حساب می آید، اگر آنها به خوبی برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده باشند. بهینه سازی سایت می تواند به شما این اطمینان را بدهد که مطالب وبلاگ شما دیده می شود و برای شما بازدید کننده می آورد.

بدون شک سئو یکی از بهترین روش هایی است که با مخاطبان هدف خود ارتباط بگیرید و پیشنهاد خود را مطرح کنید. پیاده سازی یک استراتژی بهینه سازی موثر چندان صاف و ساده و پوست کنده نیست، به خصوص که گوگل همواره در حال به روز کردن الگوریتم های جستجوی خودش است. برای این کار شما به صورت داوطلبانه باید این ریسک را قبول کنید و سئوی داخلی و خارجی سایت خود را به تنهایی انجام دهید، اینجاست که چند نکته را برای شروع کارتان در نظر بگیرید!

 

چگونگی جستجوی مشتریان خود را پیدا کنید!

قبل از این که سایت خود را بهینه سازی کنید، نیاز دارید که بدانید برای چه کاری می خواهید آن را بهینه سازی کنید! به واژه هایی که مردم برای جستجو کردن و پیدا کردن پیشنهادهای شما استفاده می کنند، اصطلاحاً کلمات کلیدی گفته می شود. روش های زیادی برای پیدا کردن کلمات کلیدی وجود دارد، اما Google Keyword Planner ابزاری رایگان است که به سادگی می توانید از آن استفاده کنید، به خصوص برای یک تازه کار! شما می توانید کلمات را با وارد کردن یک URL از سایت رقبایتان در کادر صفحه فرود وارد کنید. تصویری که احتمالاً می بینید به این شکل است:

سئو در سایت با کلمات کلیدی

پیاده سازی کلمات کلیدی روی سایت خودتان

زمانی که کلمات کلیدی که کابران برای پیدا کردن محصولات و خدمات مشابه شما استفاده می کنند را پیدا کردید، وقت آن است که آنها روی سایت خود پیاده کنید. اگر قبلاً این کار را انجام داده اید، حالا لازم است که ببینید چند تا از این کلمات کلیدی را به صورت دقیق و به چه تعداد در هر صفحه استفاده کرده اید. صفحه ممکن است به شکل زیر دیده شود:

 

کلمات کلیدی و صفحه فرود در سئوی داخلی

بر طبق عادت این بهترین روش در گذشته بوده است، اما گوگل توانایی خود را در فهمیدن موضوع کلی صفحه بالا برده است. به همین دلیل، شما باید کلمه کلیدی اولیه خود را با دیگر واژه ها مخلوط کنید تا یک صفحه با موضوع شفاف را ایجاد کنید.

 

بازنگری و بهبود عوامل سئوی داخلی On page SEO

محتوا بخش بسیار مهمی از سایت شما است، اما تنها عاملی نیست که باعث می شود سایت شما نمایش بهتری نسبت به دیگر سایت ها داشته باشد. وقتی که در حال طراحی یک سایت یا استفاده از یک سایت طراحی شده برای خودتان هستید، ضروری است که مسیرهای هدایت کاربران را روی سایت خود ساده کنید. سلسله مراتب در سایت شما باید شفاف باشند و اگر موضوعات مختلفی روی سایت قرار دارند، مهم است که یک ساختار سیلویی مناسب برای آن داشته باشید. اگر می خواهید بهینه سازی داخلی سایت عمیق تری داشته باشید، می توانید از راهنمای سئوی داخلی Moz استفاده کنید.

 

کلمه خود را در محتوا پخش کنید!

شاید شما هم این جمله را شنیده باشید که گفته اند:«فقط محتوای عالی تولید کنید.». بدون تردید محتوای عالی, عنصر مهمی در ساخت وب سایتی است که تغییر ایجاد می کند، اما تنها عاملی نیست که شما به آن نیاز دارید و باید رعایت کنید. به محض این که شما یک وب سایت خوب طراحی کردید و از منابع عالی آن را پر کردید، نیاز دارید که در مورد آن با کاربران صحبت کنید.

اگر می خواهید سایت خود را برجسته کنید، نیاز دارید که آماده کار کردن با سایت هایی بشوید که کاربران شما روی آن قرار دارند. شما با سئو می خواهید در مورد محتوای سایتتان با کاربرانی صحبت کنید که تمایل دارند محتوای شما را به اشتراک بگذارند یا به آن لینک بدهند. فهرستی از کسانی که به مطالبی مشابه به مطالب شما لینک داده اند را تهیه کنید و از آنها بخواهید که به محتوای شما نیز لینک بدهند، روشی از لینک بیلدینگ که شناخته شده است! این یکی از ساده ترین و موثرترین روش های امروزی است. روش های بی شماری وجود دارند که می توانید لینک های بهتری بسازید و نتایجی بهتری به دست بیاورید.

 

مدیریت نتایج بهینه سازی سایت

بهترین بخش از سئو و بازاریابی خارجی، توانایی دنبال کردن و اصلاح تمام روند است. ابزارهای زیادی در دسترس هستند که اجازه می دهند شما حساب ورودی سایت، منابع ارجاع دهنده و مشارکت کاربران سایت خود را داشته باشید. ابزارهای گوگل آنالیتیک و گوگل وبمستر، هر دو برنامه هایی رایگان هستند که توسط گوگل پیشنهاد می شوند و اجازه خواهند داد تا مسیر و وضعیت بازدیدکنندگان و سایت خود را ردیابی کنید. اگر تا به امروز وضعیت سایت خود را دنبال نمی کردید، باید این دو برنامه را همین الان روی سایت خود پیاده کنید.

 

آن چه در ادامه بهینه سازی سایت نیاز خواهید داشت

اگر هنوز فکر می کنید که می خواهید سئو در سایت خود را به عهده بگیرید، یادتان باشد که برای پیدا کردن این که کاربران چه طور جستجو می کنند زمان بگذارید. از اطلاعات خود برای نوشتن محتوای عالی و شگرفت استفاده کنید و نترسید از این که اجازه بدهید مردم در مورد ایده هایی که شما دارید مطلع شوند. علاوه بر سئو در سایت شما باید از روش های دیگر بازاریابی خارجی هم استفاده کنید مانند شبکه های اجتماعی یا بازاریابی محتوا و فایده ای که این فعالیت ها برای شما دارند.

سئو و بهینه سازی سایت

لازمه هر وب سایت پس از انجام پروژه طراحی وب سایت ٬ پیدا شدن و دیده شدن توسط مخاطبان است. از طرفی به دلیل اینکه عمده کاربران از موتورهای جستجو برای یافتن سایت های مد نظر خود استفاده می کنند، مهمترین وسیله ارگانیک برای جلب بازدید کننده ٬ سئو سایت برای بهبود رتبه وبسایت در نتایج جستجو و بالا آمدن در صفحه اول گوگل است.

اگر به دنبال برندینگ و افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه و رنک الکسا و ورود بازدید کنندگان از گوگل و در نتیجه فروش بیشتر از طریق سایت خود با کمترین هزینه و بازدهی بالا هستید، بهره از خدمات حرفه ای متخصصین بازاریابی اینترنتی وب رمز در بهینه سازی و سئو وب سایت ٬ انتخابی هوشمندانه  در جهت بهبود رتبه الکسا و ورودی گوگل بیشتر برای سایت و وبلاگ شماست. لازم به ذکر است در پروژه های طراحی وب سایت حرفه ای  وب رمز، علاوه بر ارائه مشاوره سئو سایت ، آخرین متد و ابزارهای سئو وب سایت و افزایش بازدید سایت در کنار تولید محتوا بطور رایگان پیاده سازی شده که شروع بسیار خوبی جهت افزایش بازدید واقعی و انجام سئو حرفه ای می باشد.

سئو وب سایت

سئو چیست؟

سئو چیست؟ سئو وب سایت ، پیاده سازی روش هایی هوشمندانه است جهت افزایش رتبه و رنک سایت در نتایج جستجو گوگل و دیگر موتورهای جستجو که موجب افزایش بازدید واقعی شود. مواردی که در سئو و بهینه سازی سایت تاثیر گذارند را به دو دسته کلی می توان تقسیم کرد:  سئو داخلی سایت و بهینه سازی خارج از سایت.

به طور کلی موارد مهم داخلی سئو وب سایت عبارتند از: نحوه طراحی سایت (شامل کد نویسی، سرعت لود صفحات، ساختار صفحات، نحوه طراحی قالب، نحوه قرار گرفتن محتوا در صفحه و…) و محتوای سایت و البته کلمات کلیدی به کار رفته در محتوای سایت. متخصصین بهینه سازی وب سایت در وب رمز پس از برگزاری جلسه مشاوره سئو ، بررسی کامل وب سایت شما را از نظر طراحی و محتوا و بررسی نواقص احتمالی آن در دستور کار قرار داده و پس از تحلیل وبسایت شما و رقبای آن، استراتژی لازم جهت رسیدن به هدف را پیشنهاد می دهند. در مواردی طراحی مجدد وب سایت حرفه ای جهت رسیدن به نتیجه قطعی ضروری است که این امر و دلایل آن توسط کارشناسان ما در جلسه مشاوره سئو سایت بررسی و طرح خواهد شد و در صورت لزوم شما میتوانید با خیال راحت طراحی سایت خود را به ما بسپارید و از حصول نتیجه مطلوب اطمینان یابید.

بهینه سازی وب سایت

مزایای سئو وب سایت

با توجه به اینکه بیش از 85 درصد ورودی بازدید وبسایت ها از طریق موتورهای جستجو انجام می پذیرد، جای هیچ گونه شک و شبهه ای نیست که یکی از مهمترین روش های افزایش بازدید سایت ، سئو  و بهینه سازی وب سایت می باشد. این موضوع آنجا اهمیت بیشتری پیدا می کند که بدانیم عمده بازدید کنندگان ورودی از طریق موتورهای جستجو هدفمند بوده و به دنبال محصولات و خدمات شما هستند.

به عبارت دیگر می توانیم امیدوار باشیم بیشتر این بازدید کنندگان می توانند تبدیل به مشتری واقعی شوند. با توجه به هزینه کمتر این روش در مقابل سایر راه های بازاریابی و تبلیغات ، و همچنین بازدهی بالای آن و قابلیت سنجش روندو نتایج کار بطور شفاف، می توان اذعان کرد بهترین سرمایه گذاری در زمینه تبلیغات و بازاریابی در دنیای امروز ، بهره مندی خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت است و چون تاخیر در شروع آن موجب عقب ماندن از رقبا است، همین امروز جهت اقدام در زمینه افزایش بازدید سایت و مشاوره سئو و برگزاری جلسه با کارشناسان ما در وب رمز تماس حاصل نمایید.

افزایش بازدید سایت

مراحل سئو سایت و بهینه سازی

مشاوره سئو

مشاوره سئو سایت ، تحقیق و انتخاب کلمات کلیدی موثر

مرحله بعد

بهینه سازی کدنویسی

بهینه سازی در ساختار و  کدنویسی

مرحله بعد

استراتژی تولید لینک

استراتژی تولید بک لینک با ارزش

مرحله بعد

سئو سایت

استراتژی تولید محتوای درجه یک

مرحله بعد

شبکه های اجتماعی

پیاده سازی و اجرای حرفه ای عملیات

مرحله بعد

گزارش افزایش بازدید

ارائه گزارش ماهانه افزایش بازدید