یکی از مهمترین مباحث طراحی سایت تعیین استراتژی انتخاب کلمات کلیدی یک سایت است.

اگر کار شما فروش یخچال است بدترین اشتباهی که ممکن است مرتکب شوید این است که در همان ابتدای کار ، کلمه کلیدی را “یخچال” قرار دهید

چون بسیاری از کسانی که کلمه یخچال را جستجو می کنند به دنبال خریدن یخچال نیستند

این دو عبارت ، عبارت های کلیدی سایت شما باید باشند :

خرید یخچال

فروش یخچال

ولی تعیین این دو عبارت به عنوان عبارت های کلیدی سایت کافی نیست و باید عبارات فرعی این دو عبارت را هم پیدا کنید

سپس :

برای تمام آن عبارت ها مطلب(پست) در سایتتان درج کنید

آن عبارت ها را به عنوان تگ(برچسب) در سایتتان به کار بگیرید

در محتوای (متن نوشته) های سایت هم این عبارت ها را به کار بگیرید

و مهمتر از همه اینکه برای آن عبارت ها بک لینک بگیرید (مثلا در سایت های ما کلمات کلیدی سایت خودتان را به همراه لینک درج کنید)

برای تعیین کلمات کلیدی سایت روش های زیادی وجود دارد ولی برای تعیین حرفه ای و دقیق این عبارات می توانید از نرم افزار گوگل کیورد استفاده کنید :

طرز کار این نرم افزار به این صورت است که شما کلمه کلیدی اصلی را به نرم افزار می دهید و این نرم افزار در عرض چند ثانیه تمام کلمات کلیدی فرعی را در اختیار شما قرار می دهد

شما می توانید حساسیت تطبیق را کم یا زیاد کنید و در صورتی که حساسیت تطبیق کم باشد تعداد کلمات بیشتری به شما ارائه می شود.

همچنین می توانید قبل از شروع به کار نرم افزار تعیین کنید که بین کلمات کلیدی چه عبارتی قرار گیرد

با امکان تعیین کوچکترین و بزرگترین اندازه کلمات کلیدی (برحسب کاراکتر)

دانلود نرم افزار

بعد از باز کردن فایل فشرده درون فولدر این فایل را اجرا کنید :

Keyword-www.fuka.ir.exe

خرید سریال :

قیمت : 8 هزار تومان

بلافاصله پس از پرداخت سریال نرم افزار در اختیار شما قرار می گیرد و به ایمیل شما هم ارسال می شود