Seo

 مخفف Search Engine Optimization،  “بهینه سازی سایت برای موتور جستجو می باشد.” روندی که منجر به گرفتن ترافیک-  اصلاح کد های داخل سایت -فعالیت در  شبکه های اجتماعی -قرار دادن تگ ها  و  گرفتن خطاهای سایت برا ساس پارامترهای بهینه سازی سایت موجود در گوگل که بصورت فعالیت مستمر  در سایت شما  ویا  تمام موتورهای جستجوی عمده مانند  یاهو و بینگ  انجام می شود  و باعث گرفتن بازدید  بیشتر و ارتقا  سایت  شما در صفحه اول گوگل  میگردد. ونتیجه  آن منجربه ارتباط سریعترشما با مخاطب و یا مشتری  و ارتقای شغلی و بازاریابی هدف دار میگردد، . به عبارت ساده تر  سایتی  باید داشته باشید که یک شخص بتواند استفاده بهینه و مفید از سایت شما داشته باشد. و جذابیت مطلب ،ویدئو، عکس،و….به حدی در سایت شما وجود داشته باشد که کاربرها بارها به سایت شما مراجعه نمایند. و این مستلزم داشتن دانش سئو seo(بهینه سازی وب سایت) و مطالعه مکرر قوانین و اصلاحات و تغییرات موجود در موتورهای جستجو  بخصوص گوگل می باشد.

ارتقا سایت در گوگل :

تیم سئو و بهینه سازی سایت سئو برتر با بکارگیری جدیدترین متد های بهینه سازی وب سایت می توانند رتبه سایت شما را تا اولین صفحه گوگل افزایش دهند. این افزایش رتبه می تواند با چندین لینک و  حتی تا اولین لینک ادامه یابد.

بهینه سازی تنها این نیست که شما سایتی را با کلمات کلیدی خاص و مورد نظر خودتان بهینه کنید. برای گرفتن نتیجه  بهتر نیاز به دانش فنی در مورد مشتری و یا مخاطب مورد نظر می باشد. در واقع یک بهینه سازی عالی وب سایت برای اهداف خاص تعیین شده از سوی صاحبان  سایت و همچنین پیش بینی  کلمات  مناسب و  “مشتری خوانی” با استفاده از ابزارهای مختلف در گوگل پی ریزی و پیگیری میگردد. تا یک سئو عالی با نتایج عالی بدست آید..

مشاوره تعیین کلمات کلیدی برای  بهینه سازی سایت با  متقاضی بهینه سازی سایت اصولی  منطقی  و پر اهمیت برای بهترین بهینه سازی وب سایت است.

کار مداوم بر روی پارامتر های تعیین شده از سوی گوگل و همچنین مداومت بر تمامی پارامتر ها باعث می شود تا یک سایت در نتایج سئو  با مدت زمان بیشتری  در صفحه اول باقی ماند. بنابراین  برنامه ریزی برای سئو در دو مرحله باید انجام بگیرد.

۱- سئوی داخلی سایت

۲- سئوی خارجی سایت

چرا راهنمای جامع سئو و بهینه سازی سایت را تهیه کردیم؟

همانطور که می‌دانید، با همه‌گیر شدن استفاده از اینترنت هم اکنون دیجیتال مارکتینگ یکی از مهم‌ترین بخش‌های استراتژی بازاریابی شرکت‌ها به شمار می‌رود. یکی از مهم‌ترین بخش‌های دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی موتورهای جستجو است. روزانه نزدیک به 4 میلیارد جستجو در گوگل انجام می‌شود. شرکتی که بتواند بهتر از رقبایش این نیاز مخاطب را برطرف کند مطمئناً پیروز میدان نبرد است.

امروزه کسب و کارها روز به روز بیشتر به اهمیت سئو و بهینه سازی سایت پی می‌برند. روزانه کسب و کارهای سنتی بسیاری با ما تماس می‌گیرند و نیاز خود برای داشتن یک وب‌سایت و قرار گرفتن در نتایج نخست گوگل را مطرح می‌کنند. با این حال، بسیاری از این افراد درک صحیحی از سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت ندارند.

به همین دلیل، تصمیم گرفتیم راهنمای جامع سئو و بهینه سازی سایت را تهیه کنیم تا خوانندگان وبلاگ نوین فهم عمیق‌تری نسبت به مسئله سئو و بهینه سازی سایت داشته باشند.

راهنمای جامع سئو برای چه کسانی مفید است؟

این راهنما برای صاحبان کسب و کارها، رهبران، بنیان‌گذاران، بازاریابان محتوا و هر فردی که قصد راه‌اندازی کسب و کار آنلاین خود را دارد، مفید خواهد بود. شاید بتوان گفت که مخاطبان اصلی این راهنما، افرادی هستند که آشنایی چندانی با SEO ندارند و تنها نام آن به گوششان خورده است. با این حال، مطالعۀ آن به همه توصیه می‌شود.

علائم سئو منفی چیست؟

نشانه هایی وجود دارد که یک وبمستر میتواند از طریق آنها رفتارهای مشکوک دیگران برای ایجاد سئوی منفی در سایت خود را شناسایی کند، برای اینکار شما باید ابزارهای مدیریتی مناسبی مانند وبمستر گوگل و یک آمارگیر دقیق و قدرتمند را در اختیار داشته باشید. نمونه هایی از این نشانه ها به شرح زیر است:

  1. دریافت بک لینک از سایت های غیراخلاقی، سایت های شرط بندی و مشابه آنها
  2. لینک هایی با متن یکسان و از چند دامنه مشخص
  3. تعداد زیادی بک لینک از وبلاگ های غیر مرتبط و گوناگون
  4. دریافت تعداد زیادی لینک از دامنه های عجیب با آدرس هایی مانند .ru .cz .pl .biz و غیره
  5. لینک به سایت شما از انجمن و فروم های خارجی